جاذبه های گردشگری ترکیه
نوشته شده توسط : نیکنام

پاموک کاله ترکیه

پاموک کاله که در زبان ترکی به معنای قصر پنبه ای است، چشم اندازی غیرواقعی در غرب ترکیه است که به خاطر شیب های پلکانی سفیدش معروف است. این شیب های پلکانی از ماده تراورتن هستند. تراورتن یک سنگ رسوبی است که از آب های معدنی چشمه های آب داغ رسوب می کند. انسان ها طی هزاران سال گذشته در این آب ها شنا کرده اند. شهر باستانی یونانی هیراپولیس توسط پادشاهان پرگامون بر روی چشمه های آب داغ ساخته شده است. ویرانه های حمام ها، معابد و بناهای تاریخی را می توان در این مکان مشاهده کرد.گردشگران تور ترکیه با رفتن به این مکان تفریحی و زیبا لحظات خوشی را سپری خواهند کرد.

 


برج گالاتا ترکیه

برج گالاتا (Galata Tower) دارای ۶۷ متر ارتفاع است که در ترکیه و بر افق استانبول حمکرانی می‌کند. این برج سنگی قرون وسطایی به عنوان برج مسیح شناخته شده است. زمانی که در ۱۳۴۸ ساخته شد بلندترین ساختمان در استانبول بود که هنوز هم در استانبول می‌درخشد. این برج در طول قرن‌ها تغییر یافته است، در یک زمان به عنوان برج رصد نقطه آتش سوزی استفاده می‌شد. امروزه قسمت فوقانی آن شامل یک کافه، رستوران و باشگاه شبانه است، که توسط آسانسور در ساختمان ۹ طبقه می‌توان به آن‌جا رسید و در آن می توان مناظر خیره کننده‌ای را پیدا کرد. مسافران تور ترکیه با رفتن به برج گالاتا لحظات به یاد ماندنی خواهند داشت.

 


کلیسای آب انبار ترکیه

کلیسای آب انبار (Basilica Cistern ) از قرن ششم زمانی که به سفارش امپراطور روم ژوستینین اول ساخته شد برای ساکنان استانبول آب فراهم آورده است. بازدیدکنندگان در مورد فنآوری معماری بسیار پیشرفته رومیان باستان درساخت این مکان شگفت‌زده خواهند شد. مخازن زیرزمینی فقط چند قدم از مسجد کبود دور هستند، کلیسای آب انبار در قرن سوم ساخته شده که به عنوان قصر غرق شده شناخته می‌شود. مخزن آن می‌تواند ۲.۸ میلیون فوت مکعب از آب را در خود نگه دارد. مسافران عزیز تور ترکیه میتوانند در مکان تاریخی لحظات خوشی را سپری کنند.

 

 

جهت رزرو و خرید تور ترکیه و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط :

تور ترکیه بهار 95

 تور ترکیه اردیبهشت 95 

تور ترکیه خرداد 95

 تور ترکیه تابستان 95





:: موضوعات مرتبط: تورترکیه , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری ترکیه, بهترین جاذبه های گردشگری ترکیه ,مکان های دیدنی ترکیه , مکان های گردشگری ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 134
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 فروردين 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: